Managed services

Dutchict Managed Services staat garant voor zorgeloze uitbesteding van uw ICT omgeving, of onderdelen hiervan. Wij maken glasheldere afspraken over uw ICT beschikbaarheid en prestaties voor een vast bedrag per maand. Een Dutchict Managed Service contract wordt samengesteld uit bouwblokken van andere Dutchict diensten in combinatie met Professional Services. Pick-and-mix noemen we dat. In het contract staan uw klanten en uw medewerkers centraal. Een SLA (Service Level Agreement) van Dutchict geeft garanties waar u iets aan heeft, bijvoorbeeld op de prestatie van een applicatie en niet alleen op de uptime. Dat is wat we bij Dutchict bedoelen met ontzorgen.

Werkplek beheer kan bij Dutchict zowel op locatie als online. In beide gevallen profiteert u van de zaken waar wij al in geïnvesteerd hebben, zoals kennis, ervaring en (online) een datacenter. Door middel van slimme tools, zoals Remote Monitoring & Management (RMM), kunnen wij het beheer van uw ICT omgeving volledig geautomatiseerd uitvoeren. In de SLA leggen we een prestatie afspraak vast, zodat uw continuïteit gewaarborgd is.

Dutchict Server Beheer geeft u de zekerheid van beheer op maat van storage, backup en server-apparatuur. Door een combinatie van diensten, integraal beheer en moderne technologie kunnen wij uw omgeving op afstand beheren en monitoren. Desgewenst voegen we daar beheer op locatie aan toe. Ons Customer Service Center is 7x 24 uur bereikbaar en monitort online uw centrale en decentrale apparatuur. Op deze manier worden verstoringen direct opgemerkt en nemen wij actie om deze zo snel mogelijk te verhelpen.

Wij werken met standaard tooling, ontwikkeld door vooraanstaande bedrijven als HP en Kaseya. Binnen deze tooling regelen wij op een slimme manier uitrol, installatie en configuratie. In de SLA maken we afspraken over de gewenste performance. Zo kunt u uw gebruikers en klanten garanderen dat uw ICT-omgeving dag en nacht bewaakt en beheerd wordt.

Overzicht aanbod