Breakfix

Onze Break/Fix contracten hebben twee belangrijke voordelen: de prijs is lager en de dienstverlening flexibeler dan merkgebonden onderhoudscontracten. Via ons eigen Customer Service Center kunt u dag en nacht storingen melden. Onze field service engineers zijn door heel Nederland actief en opereren binnen een eigen regio. Vaak zult u dan ook dezelfde field service engineer op uw locatie zien verschijnen. U kunt kiezen uit diverse servicelevels en variabele looptijden en uw (maatwerk) overeenkomst tussentijds altijd omzetten naar een hoger servicelevel of naar andere apparatuur. Voor grote aantallen servers of een complexe samenstelling van uw ICT-apparatuur kunnen we een maatwerkcontract opstellen door de apparatuurlijst per item te prijzen in de meest gunstige vorm van onderhoud, binnen het door u gewenste serviceniveau.

Overzicht van response- en fixtijden

OnSite Services Overzicht Servicetijden
Service windows Kantoortijden
Van 8.30 tot 17.00
5, 6 of 7 dagen per week
Winkeltijden
Van 8.30 tot 21.00
5, 6 of 7 dagen per week
24 uur ondersteuning
24 uur per dag
5, 6 of 7 dagen per week
6 uren uur fix-time (6FX) icon-v icon-v icon-v
4 uur responstijd (4AL) icon-v icon-v icon-v
8 uur responstijd (8AL) icon-v icon-v
Next Business Day (8ND) icon-v icon-v
Voorrijkosten icon-v icon-v icon-v
Arbeidsloon icon-v icon-v icon-v
Materiaal icon-v icon-v icon-v
Vervangende unit icon-v icon-v icon-v

Contractvormen
U bepaalt zelf welke ondersteuning u op uw producten wenst. Zo kunt u er voor kiezen om voor uw server een Fix-time contract van 6 uur af te sluiten en voor de desktop omgeving een response contract van 8 uur. Zo kunnen wij de contractvorm optimaliseren voor uw bedrijfsvoering.

Responsetijd contract (4AL / NBD)
Binnen deze contractvormen nemen wij binnen vier werkuren (4AL) of de volgende werkdag (NBD) na melding van de storing de reparatie ter hand. Is reparatie niet direct mogelijk, dan plaatsen we desgewenst kosteloos vervangende apparatuur. Serviceverlening vindt standaard plaats tijdens kantooruren. De tarieven zijn inclusief voorrijkosten, arbeidsloon en materialen.

Fix-time contract (6FX)
Binnen deze contractvorm bieden we binnen 6 werkuren (6FX) na melding van de storing een hardwarematige oplossing. De engineer zorgt ervoor dat de apparatuur binnen de gestelde periode is gerepareerd of besluit om vervangende apparatuur te plaatsen (functioneel gelijkwaardig). Op deze manier is continuïteit van uw bedrijfsvoering te allen tijde gewaarborgd. Serviceverlening vindt standaard plaats tijdens kantooruren. De tarieven zijn inclusief voorrijkosten, arbeidsloon en materialen.

Servicetijden
U kunt de standaard servicetijden (van 8:30 uur tot 17:00 uur) uitbreiden naar bijvoorbeeld winkeltijden van 8:30 uur tot 21:00 uur of naar 24 uur ondersteuning. Ook kunt u het aantal dagen uitbreiden van 5 naar 6 of 7 dagen per week. U bepaalt zelf voor welke apparatuur u welke ondersteuning wilt. Bij 24 uur ondersteuning verandert de respons- of reparatietijd van werkuren in klokuren. U kunt in de apparatuurlijst aangeven of u van één van deze opties gebruik wilt maken.

Servicetijden Omschrijving
5 dagen 6 dagen 7 dagen
Kantoortijden (08.30-17.00) 5/17 6/17 7/17
Winkeltijden (08.30-21.00) 5/21 6/21 7/21
24 uur ondersteuning 5*24 6*24 7*24