Hardware services

Dutchict levert merk- en platform onafhankelijke hardware producten en een scala aan slimme diensten, zoals merkonafhankelijk onderhoud op al uw hardware en intelligente printing dienstverlening. U kunt ook bij ons terecht voor staging, testing en levering van diverse A-merken servers, maar ook industriële servers met specifieke kenmerken. Een eigen productgroep volgt de ontwikkelingen op de voet.

Onze Break/Fix contracten hebben twee belangrijke voordelen: de prijs is lager en de dienstverlening flexibeler dan merkgebonden onderhoudscontracten. Via ons eigen Customer Service Center kunt u dag en nacht storingen melden. Onze field service engineers zijn door heel Nederland actief en opereren binnen een eigen regio. Vaak zult u dan ook dezelfde field service engineer op uw locatie zien verschijnen. U kunt kiezen uit diverse servicelevels en variabele looptijden en uw (maatwerk) overeenkomst tussentijds altijd omzetten naar een hoger servicelevel of naar andere apparatuur. Voor grote aantallen servers of een complexe samenstelling van uw ICT-apparatuur kunnen we een maatwerkcontract opstellen door de apparatuurlijst per item te prijzen in de meest gunstige vorm van onderhoud, binnen het door u gewenste serviceniveau.

Overzicht van response- en fixtijden

OnSite Services Overzicht Servicetijden
Service windows Kantoortijden
Van 8.30 tot 17.00
5, 6 of 7 dagen per week
Winkeltijden
Van 8.30 tot 21.00
5, 6 of 7 dagen per week
24 uur ondersteuning
24 uur per dag
5, 6 of 7 dagen per week
6 uren uur fix-time (6FX) icon-v icon-v icon-v
4 uur responstijd (4AL) icon-v icon-v icon-v
8 uur responstijd (8AL) icon-v icon-v
Next Business Day (8ND) icon-v icon-v
Voorrijkosten icon-v icon-v icon-v
Arbeidsloon icon-v icon-v icon-v
Materiaal icon-v icon-v icon-v
Vervangende unit icon-v icon-v icon-v

Contractvormen
U bepaalt zelf welke ondersteuning u op uw producten wenst. Zo kunt u er voor kiezen om voor uw server een Fix-time contract van 6 uur af te sluiten en voor de desktop omgeving een response contract van 8 uur. Zo kunnen wij de contractvorm optimaliseren voor uw bedrijfsvoering.

Responsetijd contract (4AL / NBD)
Binnen deze contractvormen nemen wij binnen vier werkuren (4AL) of de volgende werkdag (NBD) na melding van de storing de reparatie ter hand. Is reparatie niet direct mogelijk, dan plaatsen we desgewenst kosteloos vervangende apparatuur. Serviceverlening vindt standaard plaats tijdens kantooruren. De tarieven zijn inclusief voorrijkosten, arbeidsloon en materialen.

Fix-time contract (6FX)
Binnen deze contractvorm bieden we binnen 6 werkuren (6FX) na melding van de storing een hardwarematige oplossing. De engineer zorgt ervoor dat de apparatuur binnen de gestelde periode is gerepareerd of besluit om vervangende apparatuur te plaatsen (functioneel gelijkwaardig). Op deze manier is continuïteit van uw bedrijfsvoering te allen tijde gewaarborgd. Serviceverlening vindt standaard plaats tijdens kantooruren. De tarieven zijn inclusief voorrijkosten, arbeidsloon en materialen.

Servicetijden
U kunt de standaard servicetijden (van 8:30 uur tot 17:00 uur) uitbreiden naar bijvoorbeeld winkeltijden van 8:30 uur tot 21:00 uur of naar 24 uur ondersteuning. Ook kunt u het aantal dagen uitbreiden van 5 naar 6 of 7 dagen per week. U bepaalt zelf voor welke apparatuur u welke ondersteuning wilt. Bij 24 uur ondersteuning verandert de respons- of reparatietijd van werkuren in klokuren. U kunt in de apparatuurlijst aangeven of u van één van deze opties gebruik wilt maken.

Servicetijden Omschrijving
5 dagen 6 dagen 7 dagen
Kantoortijden (08.30-17.00) 5/17 6/17 7/17
Winkeltijden (08.30-21.00) 5/21 6/21 7/21
24 uur ondersteuning 5*24 6*24 7*24

 

Printen voor een prijs per afdruk? Wij leveren een volledig uitgewerkt concept: geen investering vooraf maar een betaling per maand, per tellertik. U kiest de printers die het beste aansluiten bij uw wensen. Wij zorgen voor installatie, implementatie, een all-in servicecontract en het tijdig leveren van de benodigde verbruiksartikelen op uw locatie. U kunt kiezen uit diverse merken, waaronder HP, Kyocera en Lexmark. Binnen Binnen deze merken hebben wij een aantal modellen geselecteerd, variërend van ‘instapmodellen’ tot zware ‘multi-functionals’.

Voordelen

  1. Afdrukkosten zijn volledig inzichtelijk en voorspelbaar.
  2. Beschikbaarheidgarantie van apparatuur en verbruiksartikelen.
  3. Afdrukken worden afgerekend per pagina, dus geen extra liquiditeit nodig.
  4. Alle storing- en onderhoudswerkzaamheden worden zonder bijkomende kosten verricht.
  5. U kunt eenvoudig on-line verbruiksartikelen afroepen.
  6. Door gebruik te maken van onze schaalgrootte zijn de kosten voor de supplies laag.

Assortiment
Zoals u van ons gewend bent, bieden we deze dienst ‘multi-vendor’ aan, met printers van HP, Kyocera en Lexmark. Binnen deze merken hebben wij een aantal modellen geselecteerd, variërend van ‘instapmodellen’ tot zware ‘multi-functionals’.
Wat is allemaal inbegrepen?

  1. De betreffende printer of Multi Functional Printer (MFP).
  2. De installatie en configuratie van de betreffende printer op locatie.
  3. De kosten voor supplies, op basis van het door u aangegeven aantal afdrukken per maand.
  4. All-in onderhoudsovereenkomst, alle eventuele storing- en onderhoudswerkzaamheden worden zonder bijkomende kosten verricht.

Facturering
Het contract zal per kwartaal op basis van automatische incasso aan u gefactureerd worden.

Supplies bestellen
U bestelt de supplies zelf via onze website. Dit werkt zeer eenvoudig. Door het invoeren van het serienummer van de printer, weten wij exact wat voor supplies in de printer geplaatst kunnen worden. U maakt daarna een keuze, waarna wij uiterlijk de volgende werkdag de supplies versturen.

Uw data is goud waard: zonder data stelt menige organisatie weinig voor. De manier waarop u uw data opslaat en beheert is van groot belang voor uw continuïteit: hoe lang kan en mag uw ICT infrastructuur down zijn?

Aan de hand van een business impact analyse kunnen we vaststellen welke kritische processen voor uw organisatie essentieel zijn en binnen welke termijn deze, na een onderbreking door verlies, diefstal of een andere calamiteit, op een aanvaardbaar niveau moeten zijn hersteld. Een dergelijke analyse geeft ook de acceptabele hoeveelheid dataverlies aan, uitgedrukt in tijd.

Met een degelijke storage oplossing zorgt u ervoor dat uw medewerkers altijd kunnen beschikken over de juiste data en dat belangrijke bedrijfsprocessen nooit stil komen te staan door het ontbreken van ICT systemen. Een solide data recovery oplossing zorgt ervoor dat u verdwenen data alsnog terug kunt halen. Het aanbod aan back-up en recovery services is groot. Wij helpen u de juiste weg te vinden in de lawine van slimme oplossingen die de markt biedt.

Uw netwerk is het belangrijkste onderdeel van uw ICT infrastructuur en dient als basis voor al uw ICT transport. Net als in het verkeer is een file of pech funest. Met een betaalbaar, flexibel en toekomstbestendig netwerk zorgt u ervoor dat uw business niet tot stilstand komt en dat uw medewerkers altijd en overal in contact blijven. Ons team van professionals en specialisten biedt vanuit verschillende vestigingen en ons eigen datacenter diverse diensten op het gebied van proactief beheer en monitoring van uw ICT netwerken.

Overzicht aanbod