Communication services

Altijd in contact blijven met uw medewerkers en uw klanten is van groot belang, zeker nu. Communiceren lijkt eenvoudiger geworden door nieuwe toepassingen, maar de technologie stelt u voor keuzes waar u voorheen niet over hoefde na te denken. Gebruikers bepalen makkelijker zelf op welke manier zij willen communiceren: videoconversatie, chat, een audiogesprek via vast, mobiel, tablet of PC. Het instant delen van een presentatie is een fluitje van een cent geworden. Maar hoe gaat u dat beschikbaar stellen? En welke toepassingen passen bij uw wensen?

Dutchict biedt u een slimme combinatie van bouwblokken om uw productiviteit en flexibiliteit naar wens te vergroten terwijl uw kosten juist beter beheersbaar blijven. Zo kunt u sneller schakelen met uw klanten en tegelijkertijd de teamproductiviteit verhogen.

U wilt bellen en gebeld worden zoals u gewend bent, maar dan wel door slim gebruik te maken van nieuwe toepassingen en bewezen technologie, en door slim te combineren: op locatie als het moet, uit de cloud als het kan. Op basis van uw communicatiewensen en business ambities gaan wij met u in gesprek welke mogelijkheden functioneel en technisch gezien het beste bij u passen. Soms is dat een telefonie oplossing in huis, soms heeft bellen zonder centrale de voorkeur.

Eén van de voordelen van een telefooncentrale in de cloud, oftewel telefonie zonder centrale, is dat u niet hoeft te investeren in een telefooncentrale. Voor een maandelijks, vast tarief per werkplek zijn uw medewerkers altijd en overal bereikbaar, heeft u nooit meer onder- of overcapaciteit en beschikt u steeds over de nieuwste mogelijkheden. Een dergelijke hosted VoIP oplossing is geheel flexibel en beweegt mee met de dynamiek van uw bedrijf. Bovendien ontstaan tal van nieuwe mogelijkheden en functionaliteiten doordat u telefonie en ICT kunt integreren.

Ik wil overal bereikbaar zijn. Op één toestel, waarop mijn vaste en mobiele nummer binnenkomt.

Altijd bereikbaar op één toestel, het belangrijkste voordeel van Vast en Mobiel Integratie. Hoe werkt het en wat zijn mijn voordelen bij Vast en Mobiel integratie?

Overal bereikbaar 
Het is eigenlijk heel simpel. Zonder gebruik van een app of anderszins bent u altijd met uw mobiele telefoon onderdeel van uw Vast Mobiel Integratiebedrijfstelefooncentrale. Dat regelt uw sim kaart zonder dat u er iets voor hoeft te doen. Zo kunt u uw collega’s middels een intern doorkiesnummer bereiken, bent u bereikbaar op 1 nummer op kantoor en onderweg én kunt u altijd zien of uw collega’s in gesprek zijn of beschikbaar zijn. En natuurlijk kunnen de kosten hierdoor dalen. Daarnaast kunt u met VAMO efficiënter werken.

Vast Mobiel Integratie voor uw organisatie?
Dutchict heeft een aanbieding op het KPN netwerk en op het T-Mobile netwerk. Weten wat het beste bij u past of een berekening van de besparingsmogelijkheden laten maken? Neem contact met ons op!

Productiviteit en flexibiliteit naar wens vergroten terwijl uw kosten juist beter beheersbaar blijven? Lees meer over onze Communication Services. 

 

Met telefonisch vergaderen, webconferencing en video conferencing bespaart u tijd en reiskosten. Daarnaast verhoogt visueel samenwerken (visual collaboration) de kwaliteit van het beslisproces en de samenwerking. Met onze beproefde communicatie oplossingen voor visueel samenwerken kunnen medewerkers op afstand effectief overleggen en contact houden.  Ook de verbondenheid met het bedrijf en de tevredenheid van de medewerkers nemen toe.

Heeft u ook de reclameborden van Cloud & Clear langs de snelweg gezien? En de reclames op de radio gehoord? Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden van Cloud & Clear? Wij informeren u er graag over.

T-Mobile heeft onlangs deze nieuwe telefoonoplossing geïntroduceerd. Voor deze dienst werkt T-Mobile samen met de Nederlandse marktleider in bedrijfstelefonie en Unified Communications: Mitel.

Zoals de naam Cloud & Clear al zegt betreft het een telefonie dienst in de cloud. U heeft geen telefooncentrale meer nodig op locatie en daarbij kunt u genieten van de voordelen van de cloud.

Vast-mobiel integratie
Cloud & Clear brengt uw vaste en mobiele telefonie samen. Daarmee heeft u de voordelen van vaste telefonie, ook op uw mobiele telefoon. U bent bereikbaar op 1 nummer.

Nog een lopend mobiel abonnement?

Heeft u al een T-Mobile abonnement dan kunt u Cloud & Clear toevoegen en direct beginnen. Heeft u nog een abonnement bij een andere provider dan kunt u ook gebruik maken van de bereikbaarheidsfunctionaliteiten van Cloud & Clear. Het onderling gratis bellen geldt dan helaas niet.

Voordelen Cloud & Clear

  • Overal bellen en gebeld worden met 1 nummer voor vast en mobiel.
  • Betere bereikbaarheid van uw medewerkers.
  • Profiel per medewerker, aangepast op belgedrag.
  • Kostenbesparing doordat u geen eigen telefooncentrale meer nodig heeft.
  • Kostenbesparing doordat uw medewerkers onderling altijd gratis bellen.
  • De kosten zijn inzichtelijk. U betaalt een vast bedrag per maand per medewerker voor zowel mobiel als vast.
  • Schaalbare oplossing. U kunt heel gemakkelijk een gebruiker toevoegen en/of verwijderen. Hierdoor blijft uw organisatie flexibel en betaalt u alleen voor dat wat u daadwerkelijk gebruikt.

Integratie met werken in de cloud
Doordat deze telefonie dienst ook een cloud oplossing is, kan het heel goed worden geïntegreerd in uw werkplek in de cloud. Als uw klant belt verschijnt bijvoorbeeld direct zijn klantenkaart op uw scherm, zodat u kunt zien wat er de laatste keer is besproken. Maar bijvoorbeeld ook of er nog openstaande facturen zijn. De mogelijkheden hierin zijn eindeloos. U bent beter en sneller geïnformeerd over uw klant en kunt daardoor sneller en nog meer klantgericht handelen.

Cloud & Clear en Dutchict
Cloud & Clear is toegevoegd aan het portfolio van Dutchict. Wilt u weten wat voor u de voordelen zijn van Cloud & Clear of Cloud & Clear in combinatie met werken in de cloud? Wij vertellen het u graag.

Bel of mail mij voor meer informatie

Overzicht aanbod